| Uutiset | Koodikirjasto | Wiki | Keskustelut | FAQ | Info |
Keskustelut - Yleistä Höpinää - Joomla Administrator + Squeezebox (Modaali ikkuna) + Työkalupalkkieditoitu: 15:19 25.9.11 Meitsi 15:19 25.9.11 Miten saan Modaalissa ikkunassa näkyviin näkymälle tehdyn työkalupalkin otsikkoineen. Jos avaan näkymän suoraan ilman squeezebox:ia, tulee toolbar näkyviin, mutta squeezebox:n kanssa ei. Joomla v. 1.6. editoitu: 10:38 26.9.11 Lebe80 10:33 26.9.11 Mitä tarkoitat tässä tapauksessa "työkalupalkilla" ja "näkymällä"? Tuo mystinen "työkalupalkki" kun voi tarkoittaa Joomlan omia työkalupalkkeja, selaimen työkalupalkkeja (osoiteriviä yms.) tai ihan itse tekemiäsi html-sivulla näkyviä työkalupalkkejä. En myöskään ole jaksanut katsoa mikä lightbox tulee 1.6:n mukana, joten jos kyseessä ei ole squeezebox, niin ainakin edellisten Joomla!-versioiden kanssa oli jokusesti ongelmia (kirjastojen päällekkäisyyden vuoksi) tuoda useampi eri lightbox-versio. Eli jos Squeezebox ei tule Joomlan mukana, niin suosittelen käyttämään sitä Joomlan omaa modaalia ikkunaa. -- Ja onko "näkymä" jokin Joomlan perusnäkymä vai joku oma tekeleesi? Eli pistä nyt herran jestas vähän lisäinfoa kehiin niin ei tarvitse arvailla. editoitu: 11:04 26.9.11 Meitsi 11:03 26.9.11 Olen siis tekemässä joomlaan omaa komponenttia jossa "lightbox:iin" tulee erilaisia näkymiä (mm. henkilötietojen muokkaus yms..). http://dezinezone2002.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/12/joomla_sef.jpg. Työkalupalkilla tarkoitan esim painikkeita "Save","Apply", "Close" jne.. jotka ovat Joomlan adminpaneelin dropdown menun alla. Kuva on vain esimerkki.. ei siis mun tekemä.. Lebe80 13:14 26.9.11 No millainen se sun urlis on, jolla "kutsut omaa komponenttia"? Meitsi 18:37 26.9.11 $bar = JToolBar::getInstance('toolbar'); $bar->appendButton("Popup",'lisaaKurssi',$alt,'index.php?option=com_component&view=lisaakurssi&tmpl=component','600','600'); Lebe80 22:08 26.9.11 No oletko kokeillut poistaa tuota "tmpl=component" -parametria? Meitsi 16:00 27.9.11 joo.. ei auttanu.. |
![]() Haku
|