| Uutiset | Koodikirjasto | Wiki | Keskustelut | FAQ | Info |
Keskustelut - Yleistä Höpinää - kehittäjätapaamiset Suomessa?pepez 17:38 15.9.11 Etsiskelin sosiaalisia kehittäjätapaamisia Suomesta ja erityisesti Helsingin alueelta. Aika vähänlaisesti näyttäisi noita olevan. Esim. yhtään Java User Groupia ei taida löytyä vaikka Java-koodareita työskentelee aika paljon eri firmoissa. http://www.arcticstartup.com/events mukaan muutama tapahtuma näköjään löytyy mutta ei kovin montaa. Täällä Edinburghissa, joka on käytännössä Helsingin kokoluokkaa, on kuukausittain tai useammin lukuisia kokoontumisia eri tekniikoiden merkeissä (Rails, Python, Java...) ja sitten yleisemmällä tasolla toimvat hacklab, techmeetup jne. Onko noita tapahtumia kohtaan kiinnostusta yleensäkkään Suomessa? Itse olen ainakin huomannut ne hyödyllisiksi sekä oppimisen että verkostoitumisen kannalta. eis 14:58 18.9.11 Ainakin Agile Finland on ihan suht aktiivinen, mut joo, ei noita nyt ihanniinhirveästi erityisesti noin usein aktiivisia taida olla... pepez 11:34 21.9.11 Pitänee alkaa kyselemään, josko saisi tarpeeksi väkeä mukaan Java User Groupin perustamiseen. Laittakaa viestiä minulle jos aihe kiinnostaa - petteri.hietavirta@gmail.com |
![]() Haku
|