| Uutiset | Koodikirjasto | Wiki | Keskustelut | FAQ | Info |
Keskustelut - Yleistä Höpinää - Apache Moddausgrasil 23:02 8.2.03 Eli miten CHMODDAAN Apachessa. versio on 1.3 tjsp. Enkä ole netistä löytänyt yhtäkään sivua missä opastettaisiin, eli apua!! Ja serveri on standalone Sabertooth 01:42 9.2.03 Siinä on siis kyse oikeuksien antamisesta tiedostoille tai hakemistoille. Oletko chmodaamassa oman koneesi filuja vai oletko ftp:een päässä, vai löytyykö kenties ssh/telnet yhteys ??? Muuten on vähän hankala neuvoa..... grasil 08:52 9.2.03 Alkuperäinen lähettäjä: Sabertooth Siinä on siis kyse oikeuksien antamisesta tiedostoille tai hakemistoille. Oletko chmodaamassa oman koneesi filuja vai oletko ftp:een päässä, vai löytyykö kenties ssh/telnet yhteys ??? Muuten on vähän hankala neuvoa..... oman koneen filuja ja wintoosa on mulla jos sitä tartettaan. ja noista ssh/telnetistä en tiedä. Sabertooth 14:01 9.2.03 oman koneen filuja ja wintoosa on mulla jos sitä tartettaan. ja noista ssh/telnetistä en tiedä. No no toi chmodaaminen kun on lähinnä unix/linux-termi. Se ei liity apacheen. Ilmeisesti yrität ajaa jotain scriptiä serverillä joten sun tarvitsee antaa sille luku / suoritusoikeudet. Jos se käsittelee esim tekstitiedostoja, niin niille kirjoitusoikat ofcourse. Mutta wintoosassa ???? Kait ne on jo valmiiks olemassa ???? entiijä. ehkä. grasil 16:04 9.2.03 Löysin jostain toiselta sivulta, että wintoosassa olis jo kaikilla kirjoitusoikeudet, mutta eipä esim doika vieraskirja toimi Sabertooth 16:30 9.2.03 Alkuperäinen lähettäjä: grasil Löysin jostain toiselta sivulta, että wintoosassa olis jo kaikilla kirjoitusoikeudet, mutta eipä esim doika vieraskirja toimi Aijaa. Mulla se doika kyllä toimi muistaakseni. Laita virheilmotukset tänne ni katotaan. grasil 16:50 9.2.03 Siis siitä ei tule virheilmotuksii, mut en pysty kirjoittamaan tai menemään admin-osioon |
![]() Haku
|