| Uutiset | Koodikirjasto | Wiki | Keskustelut | FAQ | Info |
Keskustelut - Työpaikkailmoitukset - Koodari pieneen projektiineditoitu: 21:24 13.5.12 LiDE 19:35 13.5.12 Olen aiemmin täällä kuhassa kirjoittanut aiheesta "Websivulta kirjoitus com porttiin?", keskustelu löytyy täältä. Pitkälle ei asiassa olla vieläkään päästy ja etsinkin nyt tosissani henkilöä joka pystyisi luomaan mahdollisuuden kirjoittaa webselaimelta suoraan com porttiin, niin että se sopisi minun käyttötarkoituksiin. Ensisijaisesti windowsissa, mutta myöhemmin ehkä jopa macissa ja linux käyttiksissäkin. Kriteereitä en halua enempää asettaa kuin että pitäisi toimia ainakin firefoxilla ja miksei myös chromella. IE toimivuutta ei tarvitse olla eikä edes miettiä. Node.js on yksi vaihtoehto varmastikin jos sitä osaa käsitellä, itselläni sen käpistely ei tunnu ottavan tuulta alleen. Grez tuolla keskustelussa ehdotti selain plugarin tekoa, sekään ei ole pois suljettu vaihtoehto siis jos vain toimivuus taataan? :) Eräs henkilö jo tekikin kerran minulle tarjouksen java pohjaisesta ratkaisusta ja demo toimi ihan mukavasti, mutta hinta oli tähtitieteellinen minun ajatusmaailmaani. Tarjouksia ja lisäkysymyksiä voi esittää minulle suoraan mieluummin sähköpostitse, mutta puheluihinkin vastailen mahdollisuuksien mukaan. Yrittäjähenkisyys tässä tapauksessa kunniaan. EDIT: käyttäjän eis pyynnöstä hintahaarukkaa hiukan. Eli hinta mihin toivon pääseväni on satasissa, ei tuhansissa, eikä varsinkaan kymmenissä tuhansissa kuten aiemmin jo tarjottu paketti olisi ollut. Petri Kauhala info[{at]}]medialukko[{dot}]fi 044 509 1080 eis 20:01 13.5.12 LiDE kirjoitti: Eräs henkilö jo tekikin kerran minulle tarjouksen java pohjaisesta ratkaisusta ja demo toimi ihan mukavasti, mutta hinta oli tähtitieteellinen minun ajatusmaailmaani. Jos noin on, kannattaa ehkä tuoda esiin sitä missä hintahaarukassa tätä on ajateltu. Foorumilla pyörii aika monen eri tasoista ja -hintaista ihmistä, eikä välttämättä kannata ihan kengännauhabudjeteilla turhaan käyttää montakymmentä vuotta alalla olleiden aikaa, vaan kohdentaa sit oikeanlaisille ihmisille. editoitu: 11:49 11.6.12 neau33 15:23 14.5.12 MOI! Hieman jurppii asenne: löytyisipä pikku nörtti joka vääntelis universaalin crossplatform serial communication plugarin kaikille merkittäville selaimille, jolla takoa rahaa ja nörtille tietty hieman taskurahaa. Minulla on valmis selainriippumaton bidirectional online/offline systeemi Windows alustalle, jonka lähdekoodiin saa täydet oikeudet 10 000 €. Pakettiin kuuluu myös lightweight asp.net ja php localhost serverit. Yrittäjähenkisin terveisin Nea Uusitalo editoitu: 12:14 11.6.12 neau33 23:54 10.6.12 MOI! Minulla olisi tarjolla java aplettina websivulta sarjaporttiin systeemi windows alustalle (XP SP3 ja uudemmat) Systeemi toimii seuraavissa selaimissa: IE, Chrome, Firefox ja Opera (Safari ei tue täysin JRE7/JavaFX 2.1:stä). Pakettiin kuuluu lisäksi serial systeemin lähdekoodi Mac OS X järjestelmälle. Systeemin voi myös halutessaan kääntää vaikkapa Unixille. Paketin ohjelmineen, lähdekoodeineen sekä oikeuksineen saa 500€ hinnalla. Mikäli jotakuta kiinnostaa niin sähköpostiosoite löytyy profiiliista. -Nea Uusitalo- |
![]() Haku
|